‘Merhaba’ ile başlayıp ‘Elveda’ demeden biter gibi…

Yayınlandı: 09 Mayıs 2012 / Yazılarım

Sıradışı olmak için, illa sırayı bozmak gerekmez..Lütfen sıraya giriniz..Ama mevsimler gibi..!

Hoşgeldin…Kim Olduğumu öğrenmek için mi geldin. Çok mu merak ettin? İyi öğren o zaman. Oku bakalım neler var? Çıkarlarım doğrultusunda iş yapmam.Yolum düzgün,aklım selim,adaletim doğrudur,kimseyi kırmam kıranı da hoş görmem..!!!

Hadis-i Şeriflerde de belirtildiği üzere: ” birini tanımak için onunla üç yerde beraber bulunmalısın:savaşta, seyahatte, alışverişte..”..Benle buralarda beraber bulunan beni tanımış olur..!Tutamayacağım sözler vermem ! Adımlarımda kim ne der diye düşünmem. Basit kişilerle polemiğe girmem. Dünyada kimse üzülsün istemem! Bazı şeyleri asla affetmem. Acıyı tanıdığım için kimseye çektirmem. Cesaretsizliği gururla örtmem ! Yalan ve taklitlerle uğraşmayın yemem. Dostlarıama laf ettirmem ! Tutkularım var vazgeçemem. Gidiyorsa eğer çok sevsem bile kal demem. Güvenmedikçe sevemem. Ağır geliyorsa bunlar; firar serbest üzülmem… Bazende çok severim ama söyleyemem..

Bir ben var, sadece kendim gibi, benzeri yok. İyi ya da kötü. Ama bir ben var, ne benden öte, ne de benden başka, sadece bana benzer. Peki sen ne arıyorsun? Neye benzememi bekliyorsun? Aradığın birşeyler varsa, ben o değilim. Beklediğin biri varsa, ben değilimdir. Hiç bilmediğini arayabilir mi insan? Ben bilmediklerin değilim ama bilemediğinim. Anlatılmaz, yaşanır değilim ben ama sözcüklere sığmam, yaşama dağılırım. Yalnız hissedenlerden değilim ama gürültülerin içindeki sessizliğindeyim. Kalabalıklara hakimim ama kalabalıkların hakim olmasına izin vermeyenlerdenim. Bilmeyenim, öğrenenim. Sakin değilim, sakin davrananım. Zekiyim, zekasina güvenenim. Mantıklı olanım ama duygularıma önem verenim. Dürüstüm, çünkü kendimi kabullenenim. Herşeyi severim, nefretsizim ama SÖZDE SEVGİLERE nefret duyanım. Ben aradığın değilim, karşına çıkanım….

Ben yaşadıklarımın hiçbirini unutmam. Ama evet, yeri gelir susarım.Canımı çok yakan şeyler olur ama yine de susarım ..!

Olması gerektiği kadar fedakar biriyim aslında ; Daha fazlasını umma açıkçası.Endişelerim , ideallerim halletmeye çalıştığım meselelerim var……

Ben Umursamaz Değilim, Umrumda Olmayı Beceremiyorsunuz ..!

Dogrularımı götürecek kadar yalnış yapmadım bu hayatta! çok sıkıştıgım yerde boş bıraktım hep,şimdi bıraktıgım boşlukların birisindeyim belkide,kimsenin dogrusunu götürmedim.hiç kimseninde ”yalnışı” olmadım. YETMEZMİ ..!

Ne Hayatımı bir Kişiye BağLarım,Nede Kaybettiğim vefasızLara ağLarım ..!

Kalem eğri dilli, mürekkep siyah yüzlü,kağıt iki yüzlü! Şimdi kalkıp arzuhalimi yazmaya kimi mahrem kılayım ..!

Yüzyıllardır oynanmasına rağmen, hiçbir seyirci sahneye fırlayıp Romeo’nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır.. Sonunda geminin batacağı bilindiği halde, Titanic defalarca izlenmiştir.. Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan, hayattan hiçbir tat alamazsın.. Çünkü; Romeo ölmeli, Titanic batmalı ama Aşk herşeye rağmen yaşanmalı.. Bir masalın hiç kaybetmeyen kahramanı gibi hissederdim senleyken.. Oysa bir oyuncak tiyatrosunda, ipleri başkasının ellerinde olan kuklaymışım..
-Sola fazla çekme ipi ne olur, orada yüreğim var…

Çok şey biriktirdim içimde söyle kurtul dediler…
Söylersem acır canın ßaLıм.!
Söylemezsem ben ölürüm..!
( Sızlamasın yüreğin.. Susuyorum.. )

yorum
  1. humus1 dedi ki:

    siten güzel olmus ama içerik az

Yorum bırakın